Dag 1 om mig själv!

En bild på mig.
 
Jag är 19 år gammal fyller 20 i oktober så snart är min tonårstid över!
Jag bor i Svensbyn med min mamma, styv far, Elin och Edvin.
Vi har en hel del djur så som Hönor, getter, hamstrar, katt och ödlor.
Här har jag snart bor i över i ett år, innan dess finns den en hel del andra platser jag har kallat hemma.
Jag Läser just nu en service utbildning men går ut på praktik om två veckor! och förhoppnings vis ledder det till någon typ av arbets timmar för mig.
annars är jag rätt vilse på vad jag ska göra med mitt liv, vill flytta från Piteå iaf ! men mer än så har jag inga planer på!
Det jag gör mest på min fritid är väll måla, pyssla, spela och tittar på anime/tv serier.
Just nu är jag mest exalterad över att köpa en dator! har aldrig riktigt ägt en bra spel dator så äntligen kanske man slipper laggen!
något jag skulle vilja göra är väll ett spel i still med mad father, bara så där enkelt och bra! så vi får se hur det blir med det!
 
ja det får nog räcka om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0