11 april

Är till backa på min praktik plats och det känna väll bra, trevlig personal och så vidare.
Känns bara drygt att jag inte kan jobba andra pass en 7-15 just nu.
Men ska se om jag kan få ta ett 15-22 pass någon dag har ju ändå tre veckor kvar så!

Har börja få smärtor i vänster handled och vänster ljumske vilket jag har haft förr men känns inte bra!

Min shake diet håller jag mig till men händer inte mkt just nu.
Har hållet på i en vecka och två dagar i dag och ligger väll -3kg men har som fastnar där nu men fortsätter och hoppas att de ska börja minskas mer snart igen.

Vad annars ?
Ja händer väll inte så mkt egentligen, ska försöka rå plugga körkort i maj och ta det så snabbt som möjligt eller något sådant.
Får väll börja vara massor på körskolan och plugga/köra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0